
Czas realizacji zamówień jest uzależniony od stanów magazynowych oraz zdolności transportowych. Częstotliwość zamówień uzależniona jest od ilości dostaw w danym rejonie. Zazwyczaj zajmuje to 5-7 dni roboczych. Przed dostawą klient zawsze jest poinformowany droga telefoniczną bądź elektroniczną o terminie, jak i przybliżonym czasie dostawy z 1- 2 dniowym wyprzedzeniem. W niektórych przypadkach czas może ulec wydłużeniu w zależności od miejsca dostarczenia bądź zdarzeń losowych. Wyłączając przypadki, za które sami nie ponosimy odpowiedzialności. Brak możliwości ubiegania się o odszkodowanie w przypadku opóźnień w dostawie jak również niedotrzymania terminu dostaw. Nasz sklep nie ma wpływu na konkretny dzień oraz godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Przesyłki dostarczane są przez firmę transportową od poniedziałku do soboty. W przypadku, jeżeli zależy Państwu na konkretnym dniu lub godzinie dostawy sugerujemy kontakt z firmą kurierską i zapytanie o możliwość dostawy w preferowanej przez Państwa porze. Datę dostawy ustala wyłącznie firma transportowa, nie sprzedawca.
Czas realizacji zamówień
Określony jest jako +/ - co oznacza, że może być również krótszy. Termin realizacji mebli tapicerowanych to ok. 3 - 18 tygodni. Termin realizacji mebli twardych to ok. 7 dni - 3 tygodni. W przypadku pilnych zamówień prosimy o wcześniejsze zapytanie co do terminu realizacji określonego zamówienia ( biuro@bimeble24.pl lub pod nr telefonu 798 825 608 ). Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 5 - 7 dni roboczych.
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy transportowej od poniedziałku do soboty. Dzień przed dostawą firma dostarczająca przesyłkę kontaktuje się z Klientem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, aby Klienci mogli się do niej przygotować. W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kierowcy przed podpisaniem dokumentów przewozowych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń konieczne jest sporządzenie protokołu szkody. Zniszczone/ naruszenie kartonu/ folii nie oznacza uszkodzonego produktu. Protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie. Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, gdyż uszkodzone opakowanie nie musi oznaczać uszkodzonego produktu wewnątrz. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego. Niektóre elementy wybranych mebli posiadają dość spore gabaryty, dlatego prosimy o zorganizowanie pomocy przy odbiorze mebli. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia paczek do domu/ mieszkania. Dostawa towarów realizowana jest na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.